Je n'ai pas d'autre choix que d'accepter cette vie. "Oh toutes mes excuses, honorable sempaï, votre honorable tissus cérébral est en train de fondre et de fuir par votre honorable nez, ça vous va? I was so happy they had all finally found peace, but also extremely upset to see them all go...Angel Beats- by http://www.zerochan.net/user/xSakuraChiiNow if you excuse me I'm going to drown my emotions in pie!! "Don't forget that insults, racism, etc. Angel Beats!

Citation n°94 "Plutôt que d'accepter une vie injuste il faut la combattre." Je ne peux pas l'imposer à quelqu'un. Nevers Citations Angel Beats Citations Déprime Gens Manga image credit to rightful owner Entry for #tsukinaqc third round Theme : Regret Anime : Angel Beats Character : Yuzuru Otonashi "life is never as long as we want it to be and wasted time can never be recovered." "Plutôt que d'accepter une vie injuste il faut la combattre. Je ne peux pas la donner à quelqu'un d'autre. » Otonashi in Angel Beats… Read Angel Beats from the story Citations Mangas & Animés by EchoPhantom (Echo Phantom) with 1,179 reads. L'oublier, la faire disparaître, la piétiner, en rire ou l'embellir. Pas un seul moment n'était faux! "Don't forget that insults, racism, etc. Tout le monde a vécu du mieux qu'il a pu! Take a look now to see for yourself.Find great deals on AnimeStickerShop for angel beats Decal in Vinyl Wall Decals and Stickers. "Don't forget that insults, racism, etc. "Ma vie, c'est la seule que j'ai. Angel Beats / My reaction EXACTLY. are forbidden by Skyrock's 'General Terms of Use' and that you can be identified by your IP address (199.16.131.197) if someone makes a complaint. The visual novel is composed of six volumes, the first of which was released on June 26, 2015. are forbidden by Skyrock's 'General Terms of Use' and that you can be identified by your IP address (199.16.131.197) if someone makes a complaint. poèmes, citationsmangas, mangas. That ending was brutal to feels. Nous gardons nos souvenirs dans nos coeur, ces souvenirs de vie, aussi fort que nous le pouvons. is an upcoming visual novel project by Key's Visual Arts based on the anime series of the same name. Comment aurais-je pu mourir ainsi ?! Car peu importe leur nature, ils sont ce que nous avons vécus! are forbidden by Skyrock's 'General Terms of Use' and that you can be identified by your IP address (199.16.131.197) if someone makes a complaint. "Nos vies étaient réelles! !At Anime Motivation you'll find the best, funny, and most thought provoking quotes from Angel Beats. Et après que l'avoir trouvée, Ma raison d’exister, Je suis mort en essayant d'atteindre mon rêve... Sans accomplir une seule chose... Ce n’est pas possible... Pas question !

Shop with confidence. (エンジェルビーツ!, Enjeru Bītsu!) "Don't forget that insults, racism, etc. (There is an epilogue of another way it could have ended)Discover photos, videos and articles from friends that share your passion for beauty, fashion, photography, travel, music, wallpapers and more. are forbidden by Skyrock's 'General Terms of Use' and that you can be identified by your IP address (199.16.131.197) if someone makes a complaint. Voir plus d'idées sur le thème Angel beats, Anime, Manga. are forbidden by Skyrock's 'General Terms of Use' and that you can be identified by your IP address (199.16.131.197) if someone makes a complaint.Don't forget that insults, racism, etc. Elle ne peut pas être volée. 15 mars 2014 - Explorez le tableau « Angel Beats » de HibariSatomi, auquel 235 utilisateurs de Pinterest sont abonnés.