Share Share. Natalia Lafourcade - La Llorona (En Manos de los Macorinos) - Letra / LyricsAngela Aguilar, Aida Cuevas & Natalia Lafourcade: "La Llorona" | 2019 GRAMMYs PerformanceRAPHAEL La Llorona, directo Mexico 1968 [HQ] - www.raphaelfans.comAngela Aguilar - Mi Vlog #40 - "Día De Muertos en Calaverandia"Ximena Sariñana - La Llorona (cover Día de Muertos)Depedro - Llorona feat. [A# E G F#m C# Bm F# A D G#m C#m] Chords for La Llorona - Carmen Goett (Official Video) with capo transposer, play along with guitar, piano, ukulele & mandolin. Play it forward! Traduction de « La Llorona » par Carmen Goett (Carmen Elizabeth Gómez Jiménez), espagnol → français Ne crois car que, parce que je chante, pleureuse, j'aie le coeur joyeux This service is brought to you by Amuse. [A# E G F#m C# Bm F# A D G#m C#m] Chords for La Llorona - Carmen Goett (Official Video) with capo transposer, play along with guitar, piano, ukulele & mandolin. Pauvre de moi, pleureuse, pleureuse, pleureuse, du bleu céleste Lyrics were reformatted, make any necessary changes to your translations. Übersetzung des Liedes „La Llorona“ (Carmen Goett (Carmen Elizabeth Gómez Jiménez)) von Spanisch nach Englisch On chante aussi de douleur, pleureuse, quand on ne peut plus pleurer Deezer Play. Translation of 'La Llorona' by Carmen Goett (Carmen Elizabeth Gómez Jiménez) from Spanish to English Steel Guitar. Play full-length songs from La Llorona by Carmen Goett on your phone, computer and home audio system with Napster Lesquelles de mes peines, pleureuse, le Christ n'a-t-il pas pleurées A un Christ en croix, pleureuse, j'ai raconté mes peines Lorsque le vent les fait bouger, pleureuse, on dirait qu'elles pleurent Music distributed by Amuse. Même s'il m'en coûtait la vie, pleureuse, je ne cesserai jamais de t'aimer Fuel Fandango (Videoclip Oficial)COCO - La Llorona (Angélica Vale y Marco Antonio Solís) - LetraAll contents are subject to copyright, provided for educational and personal noncommercial use only.Chords for La Llorona - Carmen Goett (Official Video) Favoris. Je ne sais ce qu'ont les fleurs, pleureuse, les fleurs du champs sacré by Carmen Goett.

Natalia Lafourcade - La Llorona (En Manos de los Macorinos) - Letra / LyricsAngela Aguilar, Aida Cuevas & Natalia Lafourcade: "La Llorona" | 2019 GRAMMYs PerformanceRAPHAEL La Llorona, directo Mexico 1968 [HQ] - www.raphaelfans.comAngela Aguilar - Mi Vlog #40 - "Día De Muertos en Calaverandia"Ximena Sariñana - La Llorona (cover Día de Muertos)Depedro - Llorona feat. La Llorona. Même s'il m'en coûtait la vie, pleureuse, je ne cesserai jamais de t'aimerJe ne sais ce qu'ont les fleurs, pleureuse, les fleurs du champs sacré La Llorona [traditional] Other versions. Apple Music Play. Pauvre de moi, pleureuse, pleureuse, pleureuse, du bleu céleste Traduction de « La Llorona » par Carmen Goett (Carmen Elizabeth Gómez Jiménez), espagnol → anglais (Version #2) On chante aussi de douleur, pleureuse, quand on ne peut plus pleurerCiao, ragazzi! Create smart music links that anyone can listen to! Retrouvez les paroles de Nana Mouskouri - La Llorona lyrics : Todos me dicen el negro, llorona Negro pero cariñoso Todos me dicen el negro, La Llorona Carmen Goett Choose a music service Spotify Play. Fuel Fandango (Videoclip Oficial)COCO - La Llorona (Angélica Vale y Marco Antonio Solís) - LetraAll contents are subject to copyright, provided for educational and personal noncommercial use only.Chords for La Llorona - Carmen Goett (Official Video) Lorsque le vent les fait bouger, pleureuse, on dirait qu'elles pleurentA un Christ en croix, pleureuse, j'ai raconté mes peines Most popular scores from the same artist. Lesquelles de mes peines, pleureuse, le Christ n'a-t-il pas pleuréesNe crois car que, parce que je chante, pleureuse, j'aie le coeur joyeux 3. Distribute your music for free and keep 100% of your royalties. Tidal Play.