Je hebt deze review al gerapporteerd Samen met...Het is rond, meldt Kicker: Tahith Chong maakt de overstap van Manchester United naar Werder Bremen. Je hebt deze review al gerapporteerd Hij wijst erop dat...Een gerucht uit Uruguay: Ajax werkt aan de komst van Luis Suárez. Volgens The Times en BBC komt Joe...Luuk de Jong was zondagavond de matchwinner bij Sevilla in de halve finale van de Europa League tegen Manchester...Eljero Elia wacht nog altijd op een gesprek met FC Twente over een mogelijke terugkeer. Door Corona een bon voor een weekendje weg niet kunnen verzilveren. Je hebt deze review al gerapporteerd Dit zal voor het Nederlandse...Dick Advocaat hecht weinig waarde aan het resultaat van het duel met FC Twente (0-0). Vooral het salaris lijkt een...De zomerse transferperiode is in volle gang. De van Ajax gehuurde verdediger is met...Ron Jans kan wel leven met de 0-0 tegen Feyenoord. Zondagmiddag werd Austria Wien...Kees Jansma denkt dat de titelstrijd in de Eredivisie volgend seizoen spannender dan ooit wordt. Je hebt deze review al gerapporteerd De rechtsback staat in de belangstelling van clubs uit...Davy Klaassen heeft telefonisch contact gehad met Tahith Chong. Hij denkt dat...Borussia Dortmund-coach Lucien Favre heeft de interesse van de Duitse club in Real Madrid-talent Reinier bevestigd....De kans is aanwezig dat Riechedly Bazoer komend seizoen niet op het middenveld speelt bij Vitesse, maar centraal...Kik Pierie heeft de knop snel omgezet na het vervelende blessurenieuws. De rechtsback moet volgens La Gazzetta dello Sport...Vincent Kompany stopt per direct met voetballen. De club zag in hem een vervanger van Sven...Ook RTV Noord meldt dat Richairo Zivkovic mogelijk weer opduikt bij FC Groningen. De bondscoach van het Nederlands elftal zou...Danny Makkelie kon zaterdag na het Champions League-duel tussen Olympique Lyon en Manchester City op complimenten...De Franse media zijn door het dolle heen, nadat Olympique Lyon zaterdag ten koste van Manchester City de halve...Roger Schmidt ziet kansen voor Mauro Júnior als linksback van PSV. Goede actie, nog ev..Al het leven op planeet Aarde matters. Met de de krant in het openbaar vervoer, op metronieuws.nl en via de app. De vice-aanvoerder van...Willem II dreigt middenvelder Saddiki kwijt te rakenTransferoverzicht: alle inkomende en uitgaande zomertransfers in de EredivisieUpdate: Bevestiging uit Amsterdam: Ajax wil Suárez terughalenSpaans gerucht: Ajax gaat voor enorme stunt en praat in het geheim met SuárezESPN en Sky Sports: Koeman wordt de nieuwe coach van FC Barcelona'Barcelona zet bijna alle spelers te koop: status aparte voor Frenkie de Jong'25 CL-deelnemers al bekend: Ajax wacht op Lyon, AZ ook in voorronde 3 ongeplaatstVan Praag nog niet klaar met AZ: 'Steeds werd mijn Ajax-verleden erbij gehaald'Volledig AZ-mailtje van Van Praag lekt uit: 'Transparantie hoog in het vaandel'VP-voetbalkantine: 'Operatie kost De Ligt definitief zijn basisplek bij Juve'Feyenoord gaat koers wijzigen: alleen Van Beek en Nieuwkoop via Jong naar De KuipGroot gelijk ! De spits is hersteld...Verrassing in Lissabon: Olympique Lyon komt na 22 minuten op voorsprong tegen Manchester City door een doelpunt...Niet alleen Mauricio Pochettino, Thierry Henry en Xavi Hernández zijn kandidaat om Quique Setién...De eerste echte test voor PSV, na de gewonnen oefenwedstrijden tegen SC Verl en KFC Uerdingen 05, is geëindigd...Unieke beelden uit Lissabon: Lionel Messi staart voor zich uit na de historische Champions League-vernedering van...De oefenwedstrijd tussen PSV en Vitesse heeft zaterdagavond geen winnaar opgeleverd.
Enige reactie die ik kreeg bij navraag was dat ik zelf de geldigheid moet controleren. Je hebt deze review al gerapporteerd Controleer de transparantie van dit bedrijf FC Barcelona is vrijdagavond op extreem pijnlijke wijze uit de Champions League gekegeld. Ik heb netjes gewacht totdat de actie opnieuw liep en daardoor is ook mijn vervangende voucher verlopen. Ik had voor 6 personen betaalt terwijl het er 4 moesten wezen . Alors venez jetter un … Free Registration to compare prices and to order with TradeSafe Buyer Protection at more than 1.000 European suppliers. Directeur spelersbeleid Marc Overmars...Nu is het wel raak: Immanuel Pherai maakt zijn eerste doelpunt voor Borussia Dortmund.
Erg slechte ervaring met Social Deal. Je hebt deze review al gerapporteerd Ik was er van uit gegaan dat ik het geld als saldo tegoed terug zou krijgen. Dat meldt RTV Utrecht. Maar nu tijdens de Corona tijd geven zij niet thuis. De lange spits, ingevallen in de wedstrijd tegen Manchester United, schoot...Sevilla heeft zich ten koste van Manchester United geplaatst voor de finale van de Europa League. Na bericht dat mijn man een kaakontsteking heeft, onze reservering voor morgen bij een restaurant direct door een van jullie geannuleerd. Nadat ik bij Social Deal kenbaar had gemaakt dat de aanbieder van mijn gekochte deal failliet was, kreeg ik een nietszeggende reactie. Het zal echter...Erik ten Hag kijkt stiekem af bij Liverpool, dat bepaalde tactische elementen tot in detail beheerst. De doelman van Benfica staat op het punt om zich te verbinden...Robin van Persie denkt dat zijn oude club Manchester United de finale van de Europa League bereikt. Zaterdagavond was AS Monaco een maatje te groot voor de ploeg van trainer Arne Slot: 0-2.NEC verloor zaterdag vrij kansloos van de Duitse vierdeklasser SV Straelen, maar toch was er ook een positief punt...Hans Hateboer staat voor een vertrek bij Atalanta Bergamo. Zeer onttevreden. De Spaanse manager van Manchester City raakte in de Champions...Of ze in Sevilla een beetje blij waren met de goal van Luuk de Jong tegen Manchester United in de halve finale...Ajax is inderdaad bezig met de komst van Luis Suárez.