Ce CD est vraiment exceptionnel avec des chants très profonds et la voix de Natasha St Pier est bouleversante. This video is unavailable. Please try againSorry, we failed to record your vote.

Watch Queue Queue In order to navigate out of this carousel please use your heading shortcut key to navigate to the next or previous heading. Your recently viewed items and featured recommendations Amazon calculates a product’s star ratings based on a machine learned model instead of a raw data average.

Please try againSorry, we failed to record your vote. Merci, je vous le conseille les yeux fermés et les oreilles grandes ouvertes.

tres bien livraison trop longue 2 mois pour la seconde fois Please try againSorry, we failed to record your vote.

Please try againSorry, we failed to record your vote. Please try againSorry, we failed to record your vote. Reprise par Marie. A écouter sans fin, c'est un baume pour le coeur et un régal pour les oreilles

Elle avait le 1er album de Natacha St Pier, et elle voulait la suite.

c'est un CD...et les textes de "la petite Thérèse" de Lisieux sont très bien interprétés ... Achat pour ma Maman. Please try again Prime members enjoy FREE Delivery and exclusive access to music, movies, TV shows, original audio series, and Kindle books. There was an error retrieving your Wish Lists.

Toute la beauté, la profondeur, la richesse inestimable des poèmes de Sainte Thérèse de Lisieux sublimés par la voix magnifique de Natascha St-Pier…

Please try againSorry, we failed to record your vote. Une excellence quand à la voix et la musique ! À la hauteur de l'artiste ! The model takes into account factors including the age of a rating, whether the ratings are from verified purchasers, and factors that establish reviewer trustworthiness.Sorry, we failed to record your vote. Please try againSorry, we failed to record your vote.

j'ai adoré, outre la découverte des poèmes de Ste Thérèse, la musique et la voix de Natasha St Pier sont magnifiques.

Verified Purchase.

C'est vraiment un album envoûtant qu'on écoute en toute occasion, une belle prière. Please try again.

Please try againSorry, we failed to record your vote. Les paroles de cette Sainte sont transportées par la musique et la voix de Natacha St Pier.

This shopping feature will continue to load items when the Enter key is pressed.

Your recently viewed items and featured recommendations Please try againSorry, we failed to record your vote. Un message actuel! Please try againSorry, we failed to record your vote.

Je ne m'étais pas rendu compte de la puissance de ces mots, d'un tel amour, en tout cas même si on le sait, cet album confirme l'amour de Ste Thérèse. Reviewed in France on January 25, 2019.

Translation of 'Aimer c'est tout donner' by Natasha St-Pier from French to English Please try againSorry, we failed to record your vote. Je recommande vivement After viewing product detail pages, look here to find an easy way to navigate back to pages you are interested in.After viewing product detail pages, look here to find an easy way to navigate back to pages you are interested in.

Please try againSorry, we failed to record your vote. Please try againSorry, we failed to record your vote.

Please try againSorry, we failed to record your vote.

Je connaissais Ste Thérèse car c'est la Sainte préférée de ma fille et c'est la raison de cet achat.

À voir en concert c'est indispensable !

5.0 out of 5 stars Aimer c'est tout donner!